۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۶۷۴۴۷
آیت الله طبرسی:

ننگ خیانت به جهان اسلام تا ابد بر پیشانی آل سعود خواهد ماند| حمایت از فلسطین تکلیف شرعی و انسانی است

آیت الله طبرسی با تأکید براین که کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر باید به سکوت مرگبار خود در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی پایان دهند، گفت: روز جهانی قدس روزی است که ملت های آزادی خواه جهان فریاد حقانیت مظلومان فلسطین را سر می دهند.
آیت الله طبرسی

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بر ضرورت حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

وی با بیان این که حضور گسترده و همه جانبه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به گستاخی های اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت ضرورت حضور گسترده تر مردم نسبت به سال های گذشته بیشتر وجود دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر فردا با خلق حماسه عظیمی دنیا را متحر خواهند کرد، گفت: ملت ایران با وجود همه شیطنت ها و توطئه های دشمنان، همچنان با قدرت پشتیبان محکمی برای مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله آرمان های غیر قابل تغییر ملت ایران است، خاطرنشان کرد: همان طور که امام راحل فرمودند روز قدس، روز اسلام است و به طور حتم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف حمایت از اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن سکوت برخی سران مرتجع عرب در برابر جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تصریح کرد: کسانی که خود را خادم الحرمین می نامند باید بدانند که ننگ خیانت به دنیای اسلام بر همیشه تاریخ بر پیشانی آنها باقی خواهد ماند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز خیانت های آل سعود خبیث به جهان اسلام در موضوع فلسطین کاملاً آشکار است، خاطرنشان کرد: توافقات پنهانی سران رژیم آل سعود با صهیونیست ها نشان از خیانت این رژیم دیکتاتوری به جهان اسلام دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وجود تفرقه و اختلاف را یکی از ضعف های بزرگ جامعه اسلامی دانست و افزود: متأسفانه وجود برخی اختلاف نظرها میان امت اسلامی موجب سوء استفاده دشمنان از این شرایط شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه با تفرقه و دودستگی میان امت اسلامی به دنبال ایجاد حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: امروز امت اسلامی باید هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی بالا تحرکات دشمن را رصد کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم مظلوم فلسطین امروز در یک شرایط بحرانی و در میان خون و آتش در حال زندگی هستند، افزود: حمایت های گسترده آمریکا از صهیونیست ها و همچنین سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های این رژیم موجب گستاخ تر شدن این رژیم جعلی شده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز وقت آن رسیده سران کشورهای اسلامی به وظیفه تاریخی خود در برابر فلسطین و قدس شریف عمل کنند، بیان داشت: تنها نظاره گر بودن و انجام اقدامات نمایشی نمی توان جلوی جنایت های رژیم صهیونیستی را گرفت.

امام جمعه ساری با بیان این که مسلمانان جهان باید حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه اصلی خود بدانند و در این خصوص اقدام عملی انجام دهند، تصریح کرد: وحدت امت اسلامی بهترین راه مقابله با جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با محکوم کردن اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس افزود: آمریکایی ها با این اقدام خود تلاش می کنند تا زمینه یهودی سازی قدس شریف را فراهم کنند اما باید بدانند این خواب آنها هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران فردا با مشت های محکم و گره کرده خود بار دیگر بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند زد، خاطرنشان گرد: شعار مرگ بر اسرائیل ملت ایران، بنیان سست این رژیم کودک کش را به لرزه در خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی خود می دانند، تصریح کرد: مردم ولایت مدار، با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی چهار دهه است که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه به خیابان ها می آیند و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر باید به سکوت مرگبار خود در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی پایان دهند، افزود: روز جهانی قدس روزی است که ملت های آزادی خواه جهان فریاد حقانیت مظلومان فلسطین را سر می دهند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات